Flash a Actionscript

Nacházíte se na straně: 2/2. Celkem je zde: 31 záznamů.
Nebaví vás už vytvářet pouhé 2D objekty, raději byste nějakou atraktivnější prezentaci ? V následujícím článku najdete jednoduchý návod, jak vytvořit otáčející se 3D spirálu.
Flash se využívá velmi často pro tvorbu různých her. Svědčí o tom i četnost vašich dotazů. Dnes tedy vytvoříme jednoduchou hru, v níž budete chytat padající objekty pomocí myši.
Trápí vás otázka, jak nastavit velikost posuvníku při načítání příliš dlouhých textů do vašich animací? Chtěli byste vytvořit posuvník, který si sám nastaví velikost podle délky textu? Nevíte, zda budou návštěvníci stránek raději klikat nebo využijí ...
V předchozím článku jsme kombinovali prvky Flashe a HTML, resp. využili jsme elementu IFRAME. Tentokrát k tomu ale použijeme pouze prvky Flashe a seznámíme se s některými novými funkcemi MX. Věnovat se tedy budu spíše začátečníkům.
Láká vás perspektiva využití Flashe jako platformy pro prezentační vrstvu aplikací? Zde se dozvíte, co je to Flash Remoting, jak začlenit flashové aplikace do světa webových služeb a jak k tomu využít populární platformu PHP.
Macromedia Flash MX poskytuje flash dizajnérom a programátorom všeobecne voľnú ruku pri tvorbe aplikácií a internetových stránok. Tým, že neurčuje žiadne špecifické štandardy ani pravidlá pre písanie kódu v ActionScripte, dáva možnosť riešiť problém ...
Ako nadšenci Flashu určite vedia, Macromedia v novom Flashi uviedla aj novú verziu programovacieho jazyka ActionScript. Keďže nová verzia má na konci označenie 2.0, starú premenovali na ActionScript 1.0 (AS1.0). Je to síce už nejaký čas od uvedenia ...
Pre tých, ktorých zaujal môj predchádzajúci článok, je tu pokračovanie série o ActionScript 2.0. Povieme si o ďalších novinkách v AS2.0 ako Case Sensitivity, Code Hinting, OOP a o štruktúre písania tried v AS2.0.
V predchádzajúcom článku sme si povedali o štruktúre písania tried v ActionScript 2.0. V tomto si povieme o jednotlivých bodoch štruktúry viac. Ako definovať správne triedu, cestu k triede, ako deklarovať triedu, jej metódy a vlastnosti...
V ďaľšom pokračovaní série článkov o ActionScripte 2.0 si povieme o dedení. Konečne sa v sérii dostaneme k serióznemu písaniu tried a zúročíme naše vedomosti z predchádzajúcich článkov.
ActionScript 2.0 so sebou prináša aj nové preddefinované triedy a objekty, ktoré na jednej strane uľahčujú prácu programátorom a na strane druhej spríjemňujú ovládanie flashových animácií a aplikácií užívateľom. V tomto článku si povieme o ovládaní k...
Součástí nabídky systému profimedia.grafika.cz jsou nově i krátké Flash animace, které se mohou stát snadno a velmi rychle dostupným zpestřením připravované webové prezentace.
Další díl seriálu o tipech a tricích pro Macromedia Flash. Tentokrát se zaměříme na správné použití jmne proměnných a objektů a problémy s tím spojené
Pokud chcete velmi rychle vytvořit posuvník k textu ve Flashi, můžete využít následující postup. Nejde o nic složitého, proto se článek hodí i pro začátečníky.



« Copyright © 2002 - 2017  Honza Petr | Reklama - Kontakt | Připojeno přes Kraja.cz | [ochrana osobních údajů] | RSS | Mapa webu »
Partneři: | Parabola | Povinné ručení | půjčky bez potvrzení příjmu Domény a webhosting půjčky bez registru inzeráty zdarma | hosting